tijnenelke.reismee.nl

Het paradijs

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie ons volgen!

De vliegreis is perfect verlopen, het kon haast niet beter. We hebben geen vertragingen gehad en doordat we 'in de tijd terug' zijn gereisd waren we ook helemaal niet moe. In Cancun zijn we een nachtje blijven slapen en vandaag zijn we met de bus en de boot naar Isla Holbox gegaan. Het is net een Caribisch eiland met zandstraatjes en gekleurde gebouwen. Iedereen rijd hier een in golfkarretje. Overal zijn restaurantjes en cafeetjes en je bent binnen 5 minuten aan zee. Wel zitten overal veel muggen die vooral Tijn flink hebben lek gestoken.

We hebben uiteraard nog niet zo veel meegemaakt dus over een paar dagen zullen we nog een verhaaltje online zetten. Nu gaan we weer chillen in een hangmat.

Adios ! Tijn en Elke

Truus

Geniet er maar lekker van. Hebben jullie geen last van de aswolk in Mexico? Wij (Valerie, Chris en ik) zijn gisteren naar Aken geweest. Daar hebben ze een mooie Dom (vooral het plafond).Ook de Altstadt is mooi, maar het was een beetje grauw weer, waardoor we niet op een terrasje hebben kunnen zitten. Doei.

Helma en Ron

Hallo Paradijsvogels,
Jullie omschrijving van jullie 2de plek in Mexico klinkt erg aanlokkelijk, paradijslijk mooi en echt bij jullie passend (behalve Tijn's muggenbulten). Op jullie mail heb ik een paar zakelijke berichtjes gezet. We zijn benieuwd naar het volgende verhaal (met foto?).

jolanda

Hee Tinos en Elkos, het begin van jullie reis klinkt al erg goed. Is het eten er ook een beetje lekker? En hoe gaat het met jullie Spaans? Fijn dat jullie zo een beetje te volgen zijn. Tot het volgende verhaal. Toedels en xxxx

Sandra

Zeg, kunnen jullie wat zonneschijn naar hier sturen?
het is hier kauhauhaud en nat :(

Goed te horen dat alles op de muggenbulten na naar wens is verlopen (ritje Eindhoven-Deurne verliep gister moeizamer....?)

Geniet van jullie verblijf en hou ons op de hoogte van jullie avondturen (liefst met foto:))

Groetjes Sandra en fam.

Sandra

Ja zo koud dat dit een AU verdient!

Francien

Hoi Elke en Tijn,

Heel veel plezieir met jullie reis.
Leuk om jullie zo te volgen!

Groetjes

oma quekel

wat fijn dat jullie zoveel zien, dat is iets om nooit te vergeten.

liefs oma

Valerie Quekel

Wauw wat een mooie foto's!! Jullie maken ons wel heel erg jaloers!! Zo te lezen is het een echt paradijs daar op dat eilandje..en elke.. je maakt me zéker wel jaloers met die blauwe zee :| maar ik gun het je van harte hoor hahaha. nog heel veel plezier gewenst en kom maar op met die verhalen ( en foto's )

Tot snel op skype!!

xxx Valerie

frank quekel

wow jongens wat een heerlijk weer en een prachtige omgeving zeg ik denk da ik ook zo n mooi reisje ga maken nog heel veel plezier en ben benieuwd naar de volgende fotos en verhalen groetjes